Tuesday, February 11, 2014

Tampil kurus tanpa diet ?

Bila cerita mengenai penampilan, tidak lari dari berat badan, nampak gemuk, nampak kurus, walaupun sebenarnya sudah kurus. Malah sudah memakai  saiz 8, makan sedikit, sayur dan  daging sahaja, malah bersenam lagi,

Namun, manusia dan namanya perempuan pasti mahu nampak kurus, kecilkan itu ini, mahu besar kan itu ini dan lain- lain isu. Juga tidak kurang isunya, bila sudah ada anak,  semakin hari semakin sukar saiz kembali kepada asal. 
Masalah terbesar perempuan, semakin berumur,



Masalah terbesar perempuan, semakin berumur, semakin perlu jaga makan, tak kata kita tak perlu jaga kesihatan atau tidak bersenam, hakikatnya kita tak perlu terlampau obses mahu tampil kurus macam si itu atau si ini.
Pastikan kita masih dalam kategori berat yang sihat, mungkin "sihat" sedikit dan masih perlu bersenam lebih untuk berat ideal.

Walaupun begitu, sebenarnya ada orang yang tak nampak perubahan diri, kita masih boleh berselindung di balik pakaian yang betul.. yeay berita baiknya.
Berita tak baiknya, berapa ramai yang tahu bagaimana pilih pakaian yang betul supaya tak nampak gemuk atau tampil lebih kurus?
Sebenarnya secara cepat untuk tampil kurus, atau tak nampak gemuk lagi, adalah dengan pilihan pakaian, gaya yang betul selain menutupi kawasan yang bermasalah serta bijak bermain warna.
Kami akan kongsikan tips, 10 cara bagaimana tidak nampak gemuk lagi.

Tunggu...
Pic credit: google

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...