Customer Care_Pesanan atau Bertanya?

Di SNUUS, kami tahu bagaimana menjadi pelanggan.

Kami sedar, berbelanja di internet boleh jadi kecewa kerana pelbagai sebab, namun kami cuba sedaya upaya menyediakan/menambah baik prasarana online terbaik dalam pengalaman membeli belah di sini.

Dari ukuran kepada cara penggunaan, kami akan bantu cik puan dengan data yang mencukupi di sini, jika ada yang tertinggal, boleh hubungi atau what apps atau message, kami akan membalas dengan data yang dikehendaki.
Kami juga akan membaiki sebaik mungkin, cara pembelian dan lain-lain terma,cadangan penambahbaikan adalah dialu-alukan.

CARA TEMPAHAN
Langkah 1

1.Isi order  form --> http://bit.ly/SNOrderForm

atau  email  snuusbiz[at]gmail[dot]com

atau  what apps/sms  017-247 0097


2. Nyatakan nama prorduk,gambar (jika ada), saiz (refer on measurement), kuantiti, lokasi (bagi tujuan pos) and email

3. Kami akan membalas harga termasuk pos.


Langkah 2 

Memaklumkan kepada pembeli melalui sms atau email (cik puan/tuan digalakkan menyemak "spam" inbox) mengenai stok dalam masa 24-48 jam 


Langkah 3


Keterangan cara pembayaran akan dimaklumkan, kami menerima pembayaran melalui pindahan akaun Maybank sahaja samada online atau cash transfer


Langkah 4


SMS atau EMEL bukti pembayaran serta butiran anda kepadaOrder FORM2 atau SMS/What apps di talian 017-24700973 atau EMEL di snuusbiz[at]gmail[dot]com


*Bukti pembayaran anda (masa transaksi, kod dan lain-lain)


Langkah 5

Kami akan melakukan pengeposan selepas bukti pembayaran disahkan dari bank.
Pengeposan mengambil masa 3-5 hari bekerja bergantung kepada syarikat pos.
Kami akan maklumkan bila  tarikh pos melalui what apps/email, message atau email
+ RM7 (semenanjung Malaysia) ~ Pos Laju (bergantung kepada berat produk)+ RM10 (Sabah/ Sarawak)

* Harga pos bergantung kepada harga semasa

* Dengan setiap pembelian anda bersetuju dengan terma dan syarat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...