Sunday, January 26, 2014

Empat pakaian terbaik di AJL28 yang menarik


Dalam ramai-ramai artis dan lain-lain, sebenarnya tak tengok pun, sempat tengok sedikit , kami dengar lagu dan kemudian dah ada trending #AJL28 bagi artis yang menang.

Oh tak mahu komen mengenai juara lagu, kita bicara mengenai fesyen  pakaian terbaik wanita pada #AJL28. Yang paling "personally" suka adalah pakaian Ziela Jalil, sopan, simple but elegant, kombinasi tudung dan tas tangan yang sesuai. Warna hitam  menampakkan beliau bertambah slim dan anggun kan.
Antara pakaian terbaik di AJL28, tak semestinya mesti lebih blink.






Antara pakaian terbaik #AJL28 in juga pada dress neon.

Trend warna pada #AJL28 ini juga banyaknya warna kuning, ala-ala neon.

Baju Ziana Zain ini pun cantik, sekarang memang pattern trend ada cape dibelakang, jika buat longgar sedikit sudah boleh dipakai muslimah dan cantik desain ini.

Anda suka?














Yang sopan dan cantik, warna yang sama dengan  ziana zain juga. nampak slim juga dengan perincian belt pada pinggang serta kombinasi warna dan aksesori yang tampil elegan





Ringkas namun elegan. Bajunya yang cukup menarik dan pada pendapat kami antara pakaian terbaik, sudah cukup tampil mewah dengan kerlipan emas dan kombinasi tas tangan yang sedondon.

Penampilannya sederhana dan dress ini sesuai juga orang berhijab, panjangkan sahaja di bahagian tangan dan bajunya sudah cukup cantik untuk tampil busana.



Cik puan suka yang mana?

Empat pakaian terbaik AJL28 pada pendapat kami sini SNUUS, warna kegemaran, potongan serta gaya bagaiamana menarik perhatian?

Lebih lanjut gambar pada blog rotikaya.com.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...