Sunday, January 27, 2013

Tips memilih palazo

Saya dapati ada beberapa pertanyaan mengenai palazo, mana satu yang patut dipilih?Sesuai tak dengan ukuran badan saya? Kaki saya peha besar?  Cukup lebar tak untuk saya?



Jawapan saya:
+Untuk More Flair Palazo (MFP), potongannya besar, bermaksud dari atas ke bawah memang besar. Sesuai untuk siapa yang suka gaya skirt seluar, dimana ia akan beralun apabila dipakai dan nampak macam skirt.Tak sesuai pakai semasa hujan, meleret plak kene air.
+Untuk Less Flair Palazo (LFP), potongannya besar juga tapi tak selebar MFP. Kalau punggung lebar melebihi 42-44 inch akan sendat skit di peha.Potongannya lurus tetapi tidak terlalu besar seperti MFP.



Saya pendek?
 Palazo ini boleh dipakai oleh orang yang tingginya 5 kaki 4 dan untuk orang yang tak berapa tinggi cam saya (156 cm) kenelah naikkan keatas atau pakai heels. Ada juga orang yang kurang tinggi dari 156 cm memakainya dengan melipatnya keatas

Sesuai tak dengan ukuran badan saya? 
+Pinggang boleh strech sampai 35-36 inch
+Punggung dalam 56 inch
+Cawat depan 10.1/4
+Belakang cawat 14 inch
Ukur dulu seluar anda , kalau dalam ukuran tersebut muatlah :)

Personally saya suka dua-dua tapi saya lebih suka MFP sebab potongan seperti seluar skirt.
Selamat mencuba.. 

Boleh lihat di Facebook page :http://www.facebook.com/ElegantlySNUUS
Sms/what apps 017-247 0097
Email : snuusbiz@gmail.com

------------------------------------------------------------
SNUUS~ Where Beauty,Health and Fashion Collide
"Elegantly SNUUS {Modest, Muslimah in fashion}”

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...