Monday, October 31, 2011

Promosi Percuma Sehelai Baju Muslimah

# TAWARAN MENARIK BAGI BULAN OKTOBER# PERCUMA SEHELAI PAKAIAN MUSLIMAH

Bagi meraikan bulan November yang akan datang! Bulan kelahiran tuan punya page Snuus.beauty.health.fashion dan anaknya Sarah.
Satu keraian yang berganda-ganda :).
Saya menawarkan satu peluang yang menarik bagi anda untuk menyertai "BE  A SNUUS MEMBER" dimana anda akan dapat pelbagai faedah seperti berikut:
* Antara orang pertama yang akan mengetahui produk dan design terkini
* Anda akan mendapat diskaun bagi produk kegemaran anda
* Anda akan mendapat hadiah percuma dihari kelahiran anda
* dan pelbagai lagi tawaran menarik setiap bulan

# TAWARAN MENARIK BAGI BULAN OKTOBER# PERCUMA SEHELAI PAKAIAN MUSLIMAH BAGI " REFERRAL TERTINGGI"

Anda hanya perlu lakukan :
1) Emel saya maklumat diri anda
a)nama
b)kad pengenalan (tarikh kelahiran)
c)telefon
d)emel
e)home /postage address
2) Nyatakan pada saya
a)produk kegemaran anda; contoh Blaus Muslimah Zariya
b)kenapa anda menyukainya?contoh : selesa, labuh, tutup aurat
3) Referral anda: (jika ada)

Emelkan kepada "snuusbiz@gmail.com" kesemua maklumat di atas.

Di SNUUS " Customer Satisfaction is Our Priority"
Terima Kasih.


Best regards,
nad sabry
017-2470097
FB page :http://www.facebook.com/SNUUS.Beauty.Health.Fashion 
http://www.facebook.com/Preloved2u~ 50% off to Charity (Beli dan Derma)
Layari  bagi produk terkini: http://www.facebook.com/SNUUS.Beauty.Health.Fashion

1 comment:

  1. sy dtg dn tgglkn link ini rasacintasaya.blogspot.com/2012/01/mencari-sponsor.html

    saya mencari sponser untuk contest saya bulan 3 klu setuju pm saya di email cikeiyra@yahoo.com
    terimakasih :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...